מוצר נוסף בהצלחה
2021-10-19T10:11:17+03:00

מתכון לרביולי בטטה ברוטב רוקפור וברוקולי – רוטב עשיר בלי הרבה עבודה לרביולי בטטה

רביולי בטטה היה best seller שלנו כשעבדנו עם מסעדות, אנחנו הישראלים אוהבים בטטה.

לכן, כשאני רואה את ההזמנות שלכם, אני לא מופתעת כשאתם מזמינים חבילה נוספת, כדי שיהיה לכם ספייר במקפיא. המילוי של הבטטה בשילוב גבינת מסקרפונה מעניק טעם עשיר לרביולי והולך מעולה עם רטבים על בסיס שמנת או חמאה, פחות מתאים לרוטב עגבניות.

הפעם החלטתי לתת לכם מתכון לרוטב עשיר ומיוחד לרביולי בלי הרבה עבודה. 

מדובר במנה פשוטה להכנה עם שילוב טעמים נפלא: רביולי טרי בשילוב בטטה מתוקה, ברוקולי רענן וגבינת רוקפור שנותנת מרירות נעימה. זה שילוב מנצח ורוטב קליל ועשיר. ואם אתם מעדיפים שהרביולי יהיה רק עם ירק דעו שיש לנו בפסטטריה גם רביולי בטטה טבעוני.

·       חבילת ברוקולי טרי

·       100 גרם גבינת רוקפור, ללא החלק החיצוני הקשה

·       4 שיני שום קצוצות

·       100 גרם חמאה

·       פלפל ומלח

1.     חותכים את הברוקולי (משתמשים בכל חלקיו) ומניחים בסיר וממלאים במעט מים רק עד לכיסוי, כך שנוכל להשתמש גם במי הבישול בהמשך.

2.     לאחר שהברוקולי מתרכך לגמרי, טוחנים בעזרת בלנדר מוט יחד עם מי הבישול.

3.     במחבת רחבה שמים חמאה ושום עד לריכוך. מוסיפים 2 כוסות ברוקולי טחון ומביאים לרתיחה.

4.     מתבלים עם מלח ופלפל.

5.     זה הזמן להכניס את גבינת הרוקפור (יש לפורר אותה פנימה) – מערבבים עד שהגבינה נמסה לתוך הרוטב.

 

משטחים שבבי גבינת גאודה (גאודה בקר או גאודה עיזים) על צלחת עם נייר אפיה. מכניסים למיקרוגל לדקה, מוציאים ומקררים מעט ושוב מכניסים לדקה. וחוזרים על הפעולה סה"כ 3 פעמים.

חשוב להיזהר! הגאודה נעשית חמה ממש, היזהרו שלא לקבל כוויה. אחרי שמוציאים את השבבים מהמיקרוגל, מעצבים את הצורה הרצויה. כאשר היא תתקרר, הגבינה תהפוך לחטיף פריך. רצוי להניח על מנת הפסטה סמוך ככל הניתן להגשה, כדי שהגאודה תישאר פריכה ולא תקבל לחות מהמנה.

 

שימו לב! הרוטב תמיד יחכה לפסטה ולא להיפך. את הרביולי הטרי יש לבשל לפי ההוראות של פסטטריה בסיר עם מים רותחים ומומלחים היטב. את הוראות ההכנה לפסטטריה תוכלו למצוא כאן.

איזה עוד פסטה יכולה להתאים לרוטב?

אני ממליצה על פסטה ארוכה כמו פפרדלה סלק (מדמיינת את הפסטה הסגולה עם רוטב ירקרק)

או רביולי ארטישוק לבבות ארטישוק. אם אתם מחפשים אלטרנטיבה בריאה יותר, מומלץ לנסות לשלב את הרוטב עם הבלרינה כוסמין מלא טבעוני צבעוני שלנו.

 

ניסיתם? יש לכם מתכון מוצלח לפסטה? נשמח אם שתשפו אותנו באינסטגרם ובפייסבוק שלנו! למתכונים נוספים אתם מוזמנים לבקר בבלוג שלנו.